már
29

Egy jó nap

| Szerző: Pedke | 9:30 am

A tegnapi napom jól sikerült, mindent megcsináltam, amit elterveztem. A kert rendben, már csak várni kell, hogy minden újra a teljes pompáját mutassa Sajnos az idén minden le van maradva, de így legalább, kisebb az esély, a még lehetséges fagykárokra.Az első virágok mutatóban:                                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Péntek este Dugó egy hosszúra nyúlt pókerjátszmába kezdett, konkrétan 8 órát tartott. Másnap vigyorgó fejjel újságolta a hírt, 3.lett, több ezer játékosból. Ez már szép eredmény, gratula neki! Aztán ellépett Millhez  Nagyon egy hullámhosszon vannak és ez tök jó!

Este vacsizni mentem és meglepődtem, amikor fél 9 előtt mécseseket, gyertyákat hoztak és lekapcsolták a villanyokat. Nem gondoltam volna, hogy ezt étteremben is meg lehet valósítani. Nagyon hangulatos lett, szép gesztus volt tőlük. Nem hiába a kedvenc helyem. 

Ma lóg az eső lába, de most nem bánom ha esik, kiszórtam a gyepnek és a fenyőknek a tápanyag utánpótlást, be kell oldódniuk a földbe.

                         

A bejegyzés trackback címe:

https://pedke.blog.hu/api/trackback/id/tr671032436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása