ápr
8

Tavaszi nagygenerál

| Szerző: Pedke | 8:03 pm

Eljött a kutyáknál a tavaszi megújulás. Már elég régen tervezem, hogy Giginek levágatom a hosszú szőrét, de annyira sajnáltam, hogy mindig csak toltam toltam. De muszáj, mert egésznap kint van, mindent összeszed a hosszú szőrével. Ha minden nap nem fésülöm, akkor összegubancolódik, így hát döntöttem. Mára bejelentettem  a Szépészhez és túlestünk rajta. Lett egy új kutyám. Nagyon furcsa, meg kell szokni... olyan kis pumuklis feje lett.                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Pippókát megfürdettem, illatos, pihe puha lett. Samuci holnapra marad, vele végzek a leggyorsabban. Este a vendég yorkink is megérkezett, nálam panziózik, mig a gazdái elutaznak.

Közös játék:                                                                                        

 

 

 

 

 

 

A két yorki bunyózik

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pedke.blog.hu/api/trackback/id/tr121054523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csilli09 2009.04.09. 10:00:14

Ne sajnáld, mert nagyon édes lett!:))
Nagyon cuki a nyári frizkóval, jobban látszik a szép, kis formás pofija!:))

Pedke 2009.04.09. 16:31:40

@csilli09:Köszi!-))) Szerintam is jó lett, már kezdem megszokni és sokkal kevesebb a macera vele.Puszi mindenkinek!
süti beállítások módosítása